صفحه اصلی   آخرین اخبار   اخبار عمومی   احتمال تعطیلی مدارس تهران در روز شنبه

احتمال تعطیلی مدارس تهران در روز شنبه


شرایط به همین ترتیب خواهد بود و در صورت ادامه این شرایط احتمل تعطیلی مدارس در روز شنبه زیاد است.

وی تصریح کرد: آخرین وضعیت در ارتباط با تعطیلی مدارس فردا بعدازظهر در جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران تصمیم‌گیری خواهد شد.

معاون عمرانی استانداری تهران ادامه داد: در صورت تداوم آلودگی هوا احتمال تعطیلی مدارس تهران در روز شنبه زیاد است و این موضوع فردا اعلام می‌شود.

تقی زاده گفت: همچنین محدودیتی برای تردد کامیون‌ها در سطح معابر تهران درنظر گرفته شده است که این محدودیت برای ناوگان عمومی نیست




لطفا به قوانین نشر محتوا در فضای مجازی احترام گذاشته و از انتشار مجدد این فایل ها خودداری کنید.

بازدید : 653
پنجشنبه 07 آذر 1398 ساعت : 22:52 ب.ظ

نظرات

کد امنیتی رفرش
سینما در ماشین با ایرانتیک
4 سال پیش
سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.

407
مطلب
+ 12
افراد آنلاین
+4,164
بازدید امروز
4,717
بازدید دیروز
86,249
بازدید ماه
3,181,575
بازدید کل
یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
تقویم روز